Monitasoista VR-markkinointia Tahkolle

Monitasoista VR-markkinointia Tahkolle

Tahko Markkinointi hyödyntää tulevaisuudessa 3D Talon osaamista palveluidensa esittelyssä. Tahko HUB-projektissa nojataan vahvasti virtuaalitodellisuuteen, fotogrammetriaan ja 360-kuvaukseen, joiden myötä olemme luomassa Tahkolle täysin uutta tapaa markkinoida. Tahko HUB on skaalautuva ja jatkuvasti kehittyvä markkinointialusta, josta virtuaalimatkailija voi tutustua Tahkon alueeseen ja monipuolisiin palveluihin mistä päin maailmaa tahansa. Sen avulla pääsee kosketuksiin muun muassa Tahkon jylhiin maisemiin ja aktiviteetteihin. Kuvaus- ja laserkeilausryhmämme kävi kevättalvella kuvaamassa ja skannaamassa alueen, ja tätä ainestoa käytetään Tahko HUB:ssa moninaisin eri keinoin, kuten laskettelupelin realistisen rinteen toteutuksessa ja 360 ympäristökuvissa.

Tahko HUB on alueen yläpuolella leijuva ilma-alus, josta avautuu näkymät eri puolille Tahkon aluetta. Aluksen komentosillalta löytyy navigointiin tarkoitettu Hologrammikartta, josta saa paikkatietojen lisäksi tietoa Tahkon moninaisista palveluista. Aluksesta löytyy myös aktiviteettinurkkaus, josta pääsee hyppäämään Tahkon alueen eri aktiviteetteihin. Jos haluat adrenaliinia nostattavaa toimintaa voit hypätä suoraan Tahkon rinteeseen laskettelemaan, tai jos tavoittelet rauhoittumista ja kaunista luontoa on luonnollinen valinta mennä soutamaan keskelle kaunista järvimaisemaa.

TahkoHUBin 360 viewerin avulla pääsevät käyttäjät tarkastelemaan Tahkon realistisia maisemia

Tahko HUB-projektin konseptointi- ja suunnitteluvaihe on saatu päätökseen ja mallinnus ja ohjelmointi aloitettu täydellä höyryllä. Lopputuotteena asiakas saa täysin uudentyyppisen tavan markkinoida palveluitaan tapahtumissa ja messuilla. Lisäksi TahkoHUB tulee ladattavaksi suositulle Steam-alustalle verkkoon, jolloin kuka tahansa mistä päin maailmaa tahansa pääsee tutustumaan Tahkon monipuoliseen ja kauniiseen ympäristöön.

Konsepti TahkoHUB-aluksen komentosillasta

Näkemyksemme on, että elämyksellinen ja monitasoinen markkinointi puree perinteistä tuputtavaa markkinointia tehokkaammin ja aika näyttää mihin kaikkeen tämän kaltainen markkinointi vielä taipuukaan.

Tahko HUB-projekti on heittänyt kokonaisvaltaisen ja kihelmöivän haasteen, joka koskettaa organisaatiomme lähes jokaista osa-aluetta. Tulessa ovat olleet niin 3D-mallintajat, ohjelmoijat, konseptitaiteilijat, pelintekijät, insinöörit sekä teolliset muotoilijat. Sellainen tutina on, että tästä tulee yksi näyttävimmistä kokonaisuuksista mitä olemme päässeet yhdessä rakentamaan.

Projektin ensimmäinen vaihe valmistuu loppukesän aikana.

Pauli Rissanen

3D-mallinnus & AD

pauli@3dtalo.fi

About the author: 3DtaloAdmin

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista